ocena-bloga-cool blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2004

Blog:
http://martynusienka.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Jaki szablon dziwny.. Cos mi tu metalem zalatuje… Jezuu ale ta muza wogole sie jej wyłaczyc nieda…;/Przynajmniej sama wykonałas szablon… Minus za muze!
4/6
Treść: Notki sa fajne… Podobaja mi sie… Mogłabym ich duzo przeczytac… O zyciu… Przemyslenia… Fajnie;]
5/6
Grafika-Dodatki: Kilka buttonow.. Napisane pare słow o Tobie… Duzo linkow…:) Dobrze ze panuje tu porzadek:) Ksiega pasuje do nastroju bloga.. Komenty tez..
5/6
Myślę że:Wszystko jest okej…:) Fajniasty bloczek… Ale ja bym nie dała sobie takiego szablonika…:)
Ogólna ocena: 5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://ihahaczki.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Heh czego innego mogłam sie spodziewac:) Szablon z konikiem… Ładny kolor… Wykonany przez włascicielke… Super!
6/6
Treść: Notki o wszystkim.. Oczywiscie głownie o koniach…:) A jak inaczej… Ale spoko:P W sumie przeczytałam jedna bo mi sie nie chciało:P
5/6
Grafika-Dodatki: Jakis gifek u gory samotny… ładnie zrobione menu..:) Ksiega gosci i komentarze „koniowate” Takie jak ogolny wystruj bloga…
5/6
Myślę że: Hmm… Nie zmieniaj nic!! wszystko jest okej:) Tylko ta muza mnie dobijaa!!
Ogólna ocena: +5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://lily15.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Jaki mroczny szablon… Normalnie az mi sie podoba!! I zrobiony przez włascicielke… Spox:]
6/6
Treść: Notki fajnee… Duzo przemyslen… Podobaja mi sie… Nie piszesz tylko o tym co sie działo w ciagu dnia… Ale tez o zyciu… Super!!
6/6
Grafika-Dodatki: Ksiega gosci i komentarze takie same jak stronka głowna.. Niema miejsca na gify ani zadne dodatki… A troche szkoda…
5/6
Myślę że: Nic dodac nic ujac… Fajny blog:)
Ogólna ocena: 5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://oczy-niebieskie.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Jaki szablon… Ze tak powiem podoba mi sie…:) Taki ciemny… I wykonany przez własciciela..
6/6
Treść: Notki… Co moge o nich powiedziec… Jakos bardzo mnie nie wciagaja.. Ale maja cos w sobie… :)
=5/6
Grafika-Dodatki: Kilka zdjec oczu… Ksiega gosci i komenty czarne… W sumie niema nic w nich ciekawego ale pasuja do bloga…
5/6
Myślę że: Fajny blog… Jakbym nie wiedziała ze jestes chłopakiem myslałabym ze dziewczyna prowadzi ten blog… Ale ładny jest… Ma cos w sobie… :) Dodam Cie do debesciakow…
Ogólna ocena: +5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://tash13.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: O kurde ale rozowooo!! Az w oczy razi:/… Nie podoba mi sie ten szablon…:/
1/6
Treść: POKEMON!! Sorry za szczerosc ale trudno sie czyta te „tfffffoje” notki… W kazdej notce prawie misiek… Ehh nie pasuje mi ten blog;/
1/6
Grafika-Dodatki: Kilka buttonow.. Jakies odnosniki… Ksiega gosci niebiesko rozowa:| LOL… Komentarze sa fajne bo normalne!!
1/6
Myślę że: Nic fajnego niema w tym blogu… Dodaje Cie do smieci!!
Ogólna ocena: 1/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

blog: http://www.aneczka-cool.blog.pl
oceniała: FoKusa

Pierwsze wrażenie: fajne zdjątko… Oh, ale długo się otwiera!!

3 /6
Treść: ble ble ble ” zawka i git” co to za słowinicto?! I tak się własnie wyrażaja niektórzy. Treść wogóle mnie nie zaciekawiła. A raczej wkurzyła! I jeszcze te obrazki w każdej notce. wogóle do bani!
1 / 6

grafika i dodtaki: Muza… Linkin Park, ale pocholere ta muzyka skoro blog tak wolno się otwiera, to logiczne, że muza się bedzie zacinać! I pełno obrazków, jakis latających liter… I jeszcze jedno, kolory czcionek aż w oczy szczypią. Beznadziejne!

1 /6

Myślę że: Najlepiej to wszytsko zmień. Monim zdnaiem lepiej mieć zrobiony szablon przez kogoś niż taki beznadziejny nieład… Niedzie się że nikt tu prawie nie zagląda.

Ogólna ocena” 2= /6

i tak zawysoka, dlatego dodaje cię do linków „śmieci”

Oceniała FoKusa.

Blog:
http://d-dusia.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Jejku jaki smutny szablon…:( Zrobiony przez autorke… Tylko nie podoba mi sie połaczenie czarnego z czerwonym…
5/6
Treść: Ładnie piszesz… Podoba mi sie.. Notki mnie wciagały… Jest w nich cos o Twoim zyciu… Ale jest tez cos o Twoich problemach… Super:)
6/6
Grafika-Dodatki: Licznik.. Opis przyjacioł.. Gif pasujacy do szablonu… Ksiega gosci ozdobiona troche… Komentarze białe.. Tylko muza mi tu nie pasuje…
4/6
Myślę że: Ładny blog… Dodaj jakies dodatki czy cos… I na głownej stronie zamiast czerwonego ładniejszy bylby szary… :) Ale super blog:)
Ogólna ocena: 5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://vampires14.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Fajny szablon:) Taki dziwny ale fajny:) Bo zielony… Minus za niezrobienie go własnorecznie:)
4/6
Treść: Dziwny styl pisania!! Autorka niema chyba o czym pisac zabardzo…
3/6
Grafika-Dodatki: Brak…
0/6
Myślę że: Pisz troche sensowniejsze notki… Dodaj troche gifow… Urozmaic ksiege gosci i komentarze…
Ogólna ocena: =3/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://a-n-i-u-l-k-a.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie: Niebiesko… Ładny kolor ale strasznie intensywny… Dziecinny troche ale ładny… Wykonany przez autorke…
+4/6
Treść: Notki.. Hmmm niewiem co o nich napisac!! Piszesz o tym co dzieje sie na codzien… Zacznij tez pisac troche o swoich przezyciach… Uczuciach… Wkoncu to pamietnik… :)
+4/6
Grafika-Dodatki: Duzo Gifow=] Nawet ładnie to wyglada… Dopasowane kolorystycznie.. Moze troche za duzo tych bannerow.. Ale kazdy ma swoj styl:) Komentarze i ksiega gosci dopasowane kolorystycznie…
5/6
Myślę że: Fajny Blog:) Tylko jak juz napisałam w „tresci” pisz cos o swoich uczuciach… I zrob cos z tymi bannerami… Jakos je schowaj:) Ale ładnego masz bloga…:)
Ogólna ocena: 5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

  • RSS