ocena-bloga-cool blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2003

Blog:
http://angelisia159.prv.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie:No wiec… szablonu sama nie zrobiłas… Ale ładny jest:) Linkow mało wiec…:).
3/6
Treść: Miałam tylko 3 notki do przeczytania.. Troszke mało;/ ale jest okej nie usnełam:)
3/6
Grafika-Dodatki:Ten kursor kompletnie nie pasuje do bloga;/ I niema gifow ani nic… Ksiega jest normalna komentarze tesh…
3/6
Myślę że: Fajny blog.. Dopiero zaczynasz wiec sie nie dziwie.. Z czasem bedzie lepiej.
Ogólna ocena: 3/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog: http://pgn.of.pl/
Oceniała: FoKuSa
Pierwsz wrażenie… O kur*** ( chyba mi się udzieliło) Co to jest? Niby blog, tak wygląda… Ale nietypowy… I te kolory fujjj!!!
2+ /6
Treść: Nie dość, że w ogóle nie wciąga, to dużo przekleńst! Człowieku kiedy się ostatni raz spowiadałaeś? Tak mi się spać chciało… Że już nie chce tu wchodzić!
1 /6
Grafika: Nic ciekawego…
2 /6
Myślę, że… nic mi się nie podoba więc myślę, że jest do … pupy!
1/6

Ogólna ocena: 1+ /6

Po wielokrotnych obrzydzeniach napisała FoKusa.

Blog: http://ciemnosc.blog.pl/
Oceniała: FoKuSa
Pierwsze wrażenie: A co to? Jakaś dziewczyna powoli sie pokazuje. Hmm wesłoy aniołek?! Nawet ładny…
5/6
Treść: Piękne. Wiersze, przemyślenia i wszytsko od serca. Fajnie się czyta…
5+ /6
Grafika: Było tak pięknie, czysto, przejżyście. Spokojnie, a zarazem wesoło ( przez aniołka ) TYLKO DLACZEGO KSIĘGA JEST TAKA ZWYKŁA!!!??
Księga, jakby wogóle nie była ruszana. Jakby nikt jej nie odwiedzał. Zasługiwałaś na dobry stopień.. ale wszytsko zepsuło…
4 – /6
Myślę, że: Popracuj nad księgą. Zmień kolor na taki który pasuje do szablonu.
Ogólna ocena: 5- / 6

Po długiej przerwie napisała FoKuSa…

Blog:
http://jestem-julia.prv.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie:Hmm… Troszq rozmazany ten szablon… Ale kazdy ma swoj gust.. Mi sie nie podoba za bardzo:).
3/6
Treść: Notki masz pełne przemyslen… Widac po nich ze masz 18 latek… Ogolnie wiesz o czym piszesz:)
5/6
Grafika-Dodatki: Niema dodatkow… A ksiega gosci Komentarze sa identyczne jak stronka glowna..
3/6
Myślę że: To Twoj blog… I Ty robisz na nim co chcesz:] Ja Bym tylko jakos urozmaiciła go troszeczke.
Ogólna ocena: -4/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://horse.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie:Nooo całkiem miły lay… Nazwa bloga z nim dokładnie zwiazana. Ładny ten lay i własnorecznie zrobiony przez włascicielke bloga. Podoba mi sie:) Nawet bardzo.
6/6
Treść: Hmm notki opisuja Twoje dni. Powinnas napisac troszke o swoich przezyciach… Ale nie jest zle:)
5/6
Grafika-Dodatki: Niema dodatkow… Ale to niczym nie szkodzi… Ksiega gosci archiwum i komentarze sa dokładnie dopasowane. A brak gifow nie szkodzi.
5/6
Myślę że: Nie zmieniaj nic w blogu. Jest bardzo ładny.Pododawaj moze tylko troszke gifow.:) Ale jest bardzo ładnie.
Ogólna ocena: +5/6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://devilchild.blog.pl/

Ocenia: BeBuLkAa=)
Pierwsze wrażenie:Jaki dziwny Ten Szablon! Jakby Dziewczyna Interesowała Sie Dziewczynami. Jakas pornografia sie rozszerza na blogach. Niepodoba Mi sie Wogole.Ale przynajmniej te babki nie sa gołe…
1/6
Treść: Notki sa nudne denne i ciagle uzywasz wulgaryzmow. Dziwne noty strasznie. Nieda sie tego czytac prawie…
1/6
Grafika-Dodatki: Jedyne dodatki na tym blogu to buttony z roznych ocen blogow…Nie podoba mi sie ten blog….
1/6
Myślę że: Powinnas popracowac na blogiem… Zmienic szablon na jakis NORMALNY!! I pisac sensowniejsze noty.Sorry ale ocena jest niska bardzo.
Ogólna ocena: /6


Oceniała –> BeBuLkAa=)

Blog:
http://styl-krzyczany.blog.pl/

Ocenia: VaLeZkA
Pierwsze wrażenie: Feee okropny szablon !! szaro czarno :// od razu mi się nie spodobało :/ w dodatku błąd w szablonie „nienawidż” od kąd żyje nie wiedziałam że takie słowo jest w słowniku
1/6
Treść: Notki poprostu bez sensu ! wogóle nie wiadomo o co chodzi :/ Popełniasz dużo błędów. nie chce nic mówić ale tam pisze że masz 19 lat …
1/6
Grafika-Dodatki: No chyba tylko dodatki cię uratują od kompletnego dna. Linki, buttony i dobrze dopasowana księga.
3/6
Myślę że: Zmień szablon !! nie moge na niego patrzeć !! i włóż trochę sensowności do notek.
Ogólna ocena: +2/6


Oceniała –> VaLeZkA

Blog:
http://danielle.blog.as/

Ocenia: VaLeZkA
Pierwsze wrażenie:Bardzo ładny cieplutki szablonik. Plus tez że jest samodzielnie zrobiony. Jednym słówkiem podoba mi się bardzo ! =)
6/6
Treść:Hmm… nio notki ładne bo pisane wierszem. Szkoda tylko że są takie krótkie. Spodobał mi się współudział w notkach twojego Nataniela =)
+5/6
Grafika-Dodatki:About me, today, ładny licznik, dopasowana księga, linki. Nic za mało nic za dużo nic za mało. Poprostu super =D
6/6
Myślę że:Nic nie powinnaś zmieniać !! Jest poprostu super !! Dołączyłaś do listy debeściaków
Ogólna ocena: -6/6


Oceniała –> VaLeZkA

do wszytskich

2 komentarzy

Do moim wpółwłaścicielek oraz do wszytskich, którzy czekają na oceny:
PROSZĘ WKLEIAĆ BUTTON!!! Jeśli nie wkelicie, wasz blog zostaje powiadomiony w księdze i nie zostaje oceniony!
Ą do dziewczyn, sprawdzajcie na każdym blogu czy są buttony!
Pozdrawiam FoKuSa!

Blog:
http://to-co-moje.blog.pl/

Ocenia: VaLeZkA
Pierwsze wrażenie:Hmm na pierwszy rzut oka wydaje się dość spoko :) Szablon zrobiony własnoręcznie to też plus :) tyle że nie gustuje w ciemnych blogach ale ogólnie –>
+5/6
Treść:Notki to praktycznie wiersze ale śliczne wierszyki. Jeżeli już napiszesz notke to nie zbyt logiczna i przemyślalana tylko poprostu odwalona byle by napoisać.
+4/6
Grafika-Dodatki:Gify w dopasowane do kolorku bloga, wierszyki, dość dużo linków, księga niby niezbyt dopasowana ale bardzo mi się spodobała.
+5/6
Myślę że:W sumie tylko notki są niezbyt ciekawe chociaż wiersze bardzo mi się podobają ale pasowało by coś napisać od czasu do czasu ciekawego, Pozatym wszystko wydaje się OK
Ogólna ocena: -5/6


Oceniała –> VaLeZkA

  • RSS